Wednesday, November 16, 2016

A stroll (2009)

Between gusts of recollections
I quickened my pace
breathing in deeply
places far away in time.
Climbing off the wind
I announced to the nothingness
my incomprehensible ideas.
Then everything crumbled
on clouds of insecurity
and the world closed itself to me.



Passeggiata (2009)

Tra folate di memorie
ho accelerato il passo
respirando profondamente
luoghi lontani nel tempo.
Salendo via dal vento
ho annunciato al nulla
le mie idee incomprensibili.
Poi tutto e' crollato
su nuvole di insicurezza
ed il mondo si e' chiuso a me.



Šetnja (2009)

Među naletima sjećanja
ubrzala sam korak
udišući duboko
mjesta daleka u vremenu.
Penjući se s vjetra
objavila sam ništavilu
svoje nerazumljive misli.
Onda se sve srušilo
na oblacima nesigurnosti
i svijet se zatvorio za mene.

No comments:

Post a Comment